سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور آرایشگر حرفهای شویم؟ ( قسمت سه )

برای خود رزومه‌ای قوی بسازید.

مدل‌هایی پیدا کنید تا بتوانید به صورتی که بلد هستید آن‌ها را آرایش کنید. با این که لازم نیست این افراد مدل‌های حرفه‌ای باشند، کافی است دنبال افرادی بگردید که صورتشان را برای آرایش کردن می‌پسندید و با استایل آرایشی شما مطابقت دارد. بد نیست که به فکر گرفتن عکس‌های "قبل و بعد" نیز باشید تا در رزومه‌ی خود استفاده کنید. حتی می‌توانید از مدل‌هایتان بخواهید که در ازای آرایش مجانی شما، کارتان را تبلیغ کنند.

راه‌های خلاقانه‌ای هستند که می‌توانید در رزومه خود با همکاری با سایر افراد به کار گیرید. به عنوان مثال از دوستی که در حال ساخت یک موزیک ویدیو است می‌توانید بپرسید که ممکن است از خدمات آرایشگری شما استفاده کند یا خیر. یا این که از همکار خود بخواهید آرایش عروسی او را شما انجام دهید. شما بهتر است همزمان با تمرکز روی پیاده سازی مهارتتان و افزودن بر آن‌ از طریق آموزش آرایشگری، نامی هنری نیز برای خود بسازید. حتی ممکن است لازم باشد شما خدمات خود را به صورت داوطلبانه در مراحل اولیه کار خود به منظور پیشرفت رزومه‌تان ارائه دهید.

عکس‌های با کیفیت از کارتان بگیرید. سرمایه‌گذاری در دوربینی با کیفیت را در نظر بگیرید یا از عکاسی بخواهید که به شما کمک کند تا بتوانید به کمکش رزومه زیبایی تشکیل دهید تا پیج اینستای خوب یا آلبوم خوبی از عکس‌های با کیفیتی که می‌گیرد تشکیل دهید. کیفیت عکس‌ها برای شما در این مقطع کاری حکم برد و باخت را اجرا می‌کنند. اگر هنوز در اوایل مسیر حرفه‌ایتان هستید، قابل قبول است که از دوربین با کیفیتی که روی گوشی خود دارید هم استفاده کنید. فقط باید مطمئن باشید که این دوربین بسیار با کیفیت بوده و نور خوبی دارد و عکس‌ها را مات یا تار نمی‌گیرد.

رزومه‌ای کامل و زیبا بسازید که مخاطب را به خود جذب کند و یادتان نرود که لازمه این کار به کار بردن تمامی استایل‌های آرایشی می‌باشد. رزومه شما باید بازتاب‌کننده برندی که دارید می‌سازید باشد. بهترین و خلاقانه‌ترین کار شما باید در خط اول رزومه شما ارائه شود تا مشتری‌های احتمالیتان تاثیر سریع مثبتی از استعداد بی‌همتای شما بگیرند. ایده آل این است که برای رزومه خود دامنه‌ای کامل از استایل‌های آرایشی، از صنعت مد گرفته تا جلوه‌های ویژه در فیلم و تلویزیون تهیه کنید. رزومه شما باید هم آنلاین باشد و هم به صورت چاپی. حسن رزومه اینترنتی این است که به مخاطب بیشتری خواهد رسید و می‌تواند به کمک سایر شبکه‌های اجتماعی تبلیغ شود.

منبع : https://liliumesorkh.ir/academy/how-to-become-professional-makeup-artist/